Bröstsmärtor=Magkatarr...

Jag har fått en förklaring på mina bröstsmärtor nu som jag har haft i ca 1 månad..igår efter idrotten när vi satt i bamba så fick jag en så oförklarlig bröstsmärta, den kändes som om ngn hade stuckit en kniv i mig eller ngt. Så vi gick till skolsyster och där skicka hon mig till Axess akuten för att min mamma tydligen var där också, när jag väl var där så fick jag prognosen magkatarr och det innebär att man har stressat för mkt och då börjar det bildas sår i magen fast det har inte gått så långt till magsår men hade jag väntat några dagar till så hade jag haft magsår. Så nu blir det till att äta pencelin i en månad vilket blir grymt segt för hatar att ta tabletter.. Men det var skönt att få en diagnos istället för att gå runt med bröstsmärtor. & nu blir det ingen snabbmat eller alkohol på en månad heller, grymt!
Tack Simone,Kicki och meela som följde med mig och hjälpte mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback