Dags att gå upp snart och äta frulle..!

Att få ligga kvar i sängen en stunder efter att alarmet har gått på att så mega skönt måste jag säga, men det bästa av allt just idag. Alarmet har inte gått på en, utan kl 9 sätts det på vilket känns så skönt för det betyder att jag inte måste stressa.
Men vad gör jag uppe nu då kan man undra? Jo jag vakna av att jag var hungrig(ovanligt?) Absolut inte, oftast det jag alltid vaknar av. Så jag ska nog bege mig upp ur sängen(om jag orkar) och äta en mkt go frukost. För att sedan bege mig till den underbara skolan, och där väntar fika och engelska prov. Och senare ska vi på teater, tror den handla om fotbollshuliganer så det kan nog bli riktigt intressant faktiskt.
Men ska nog ligga kvar i sängen i minst 10 minuter till iallafall, är så varmt och gött, behöver inte stressa nu iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback