Det är för underbart..

Måste bara säga att det är så jädra typiskt, satt precis och skrev ett väldigt långt inlägg.. och självklart råkar jag kryssa ner hela sidan så allt bara försvinner. Det är så typiskt mig att göra det. Men tänker inte skriva om det heller för det hinner jag inte.

För ska säga det att imorgon åker jag till Sunne och hälsar på min bror. Kommer hem på Fredag får se om jag skriver då.. Kommer iallafall hålla mig borta ifrån datavärlden nu när jag är där uppe, blir bäst så faktiskt.

Det bästa på hela kvällen eller hela dagen är faktiskt att Ifk Göteborg är fortfarande i Kampen om SM-guldet, visst är det underbart? Jag är obeskrivligt glad måste jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback