Göteborg-Sunne...

Äntligen, det känns NÄSTAN som att man ska åka utomlands, samma känsla iallafall.. men detta ska bli hur skönt som helst. Bara att få komma bort, speciellt till den lugnaste staden i hela Sverige. Knappt en stad ju, en liten håla som ingen vet vart den ligger. Men den är skön.
Men nu ska jag bara packa ner det sista sen kommer min goa morfar och hämtar mig och sedan kör han mig till Centralen. Det här kommer bli kanon!
 




 




Jag tror jag börjar bli galen, att inte ha pratat med dig får mig att må dåligt, jag vill prata med dig typ nästan hela tiden, du gör mig glad, du gör mig lycklig.

MEN jag vågar helt enkelt inte,vill inte vara för på.
Jag tror jag börjar bli galen, att inte ha pratat med dig får mig att må dåligt, jag vill prata med dig typ nästan hela tiden, du gör mig glad, du gör mig lycklig.
MEN jag vågar helt enkelt inte,vill inte vara för på.

"Jag skulle vilja kalla dig för min"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback