haha, helt Förvirrad!

Vet knappt mitt förnamn längre? ska det vara så..jag menar skolan tar verkligen död på mig. Orka att det ska vara så, och jag vet knappt inte vart mina föräldrar är längre. Det är mer att jag får börja hålla reda på dem. Det ska absolut inte vara så. Jag vill ha tillbaka min familj, dit den dagen när vi satt hemma en lördag och åt middag tillsammans efter att min bror har haft sin hockeyträning eller spelat match. Jag gillade verkligen det familjelivet måste jag säga. Nu är det mer så att min bror lever i Sunne, min mamma jobbar och min pappa jobbar. Jag lever mitt liv. Redan vid 17 års ålder. Kan ju nästan flytta hemifrån, eller nja vill nog bo kvar ett tag till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback