Handboll,Pontus

Har ni någonsin funderat på varför det är så att man måste gå upp tidigt, varför man lägger saker så otroligt tidigt?
Jag menar då när man börjar skolan vid 8 på morgonen, alltså det finns ingen som inte kan vara trött vid den tiden. Det är stört ändå. Vi ska ändå få sova ut, ah kanske inte hela dagen då men ialllafall börja vid 10. Iallafall, igår var jag i Jörlanda igen. Hos sötnosen pontus, alltid lika mysigt! Kom hem vid..vet ej men mådde otroligt dåligt, huvudvärk och sånt. Idag blir det mys med tjejorna, allmänt slapp faktiskt. Skönt att få vara med kompisar på helgen, hinner ju inte det direkt på vardagarna. Nu sitter jag iallafall och lyssnar på lite skön musik. Ska snart gå till köket och börja laga mat. ah just det, nu på morgen så var jag faktiskt med mitt lag i Angered, dem spela 3 matcher, gick la ingen vidare. Men ni var bra småkillar(kortedala).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback