I gotta a feeling..

Sitter här för mig själv, Pontus gick precis! Kan säga att jag har haft det grymt mysigt, men det är som alltid annars också. Men nu var det något speciellt. & det härliga är att vi inte har gjort ngt speciellt heller, kollat på film och myst, måste säga att det är undeeerbart! Kommer det ta ett tag innan jag får träffa hjärtat igen vilket kommer bli grymt tråkigt! kommer sakna honom, det kan jag säga!

Men nu är det iallafall lov vilket är grymt skönt, bara ta det lugnt vilket jag måste ändå som min läkare sa till mig.. så nu blir det bara slapp lov, ingen alkohol eller stress. Kanon nu när det är halloween nästa helg också..men men alkohol är faktiskt inte allt, och det är flera som måste lära sig det! Nämner inga namn, hehe;)

Nu är det ett års sedan, ett långt år sedan du förstörde mitt höstlov, du förstörde mitt liv.. Men kan bara säga att av det som hände då har jag lärt mig grymt mkt nya saker i mitt liv, jag har blivit en starkare människa och jag vågar göra mer saker. Du har det bra nu och jag är grymt glad att se dig med henne faktiskt, jag mår inte dåligt av dig utan jag bara skrattar om jag ska vara ärlig. För detta är mitt liv, det är ingen som längre behöver se på mig med Sadblick när vi ser dig med henne eller när vi bara ser dig själv, utan nu är det bra! Jag har ett underbart liv. Mitt höstlov börjar annorlunda denna gången, inte negativt utan positivt.
Du är ute ur mitt liv, jag har annat som tar över din plats, men du kommer alltid att finnas i mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback