Idag är det Torsdag...

Jag har kommit på en väldigt skojig sak och där är.. varför killar nu är så intresserade av bröst "en pojkdröm" Jag menar det att det är 2 feta klumpar som egentligen inte gör någon nytta förens man får barn. Då undrar jag varför ni killar gillar att titta på brösten och framförallt ta på dem? Liksom vad är det goa med det. Ta på erat egna fett om det är såpass viktigt att få ta på det. Eller ta på era egna kulor? Nej det vill ni inte.. Bröst är det första ni kollar på om ni ser en tjej med ett linne på stan... "muums, bröst" och är dem inte tillräckligt stora så skiter ni i det.

Men nu skiter vi i det, vad har hänt i Sunne stad idag då, jo jag har faktiskt gått runt för mig själv och kikat lite i dem affärerna som nu finns här. Väldigt trevligt, fick med mig ett par gö snygga jeans och två par benvärmare.. just det jag var och handlar också, tacos som vi ska äta ikväll. Sista kvällen jag är här nu på ett tag, det känns faktiskt väldigt trist måste jag säga. Det är så sjukt underbart att vara här faktiskt, man känner sig bekväm.. Inga bekymmer liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback