Jag hoppas att jag får en härlig resa...

Just nu sitter jag faktiskt i soffan och lyssnar på min brors snarkningar..dem är ju inte lite höga heller! Antingen pratar han i sömnen eller så snarkar han, så man får aldrig någon tyst natt! Stackars hans flickvän. Men tror nog mer att hon är van nu;)!
Men jag fattar faktiskt inte vad jag gör uppe nu, jag är liksom hur trött som helst men kan bara inte sova vilket gör mig irreterad. Hur svårt kan det vara liksom, blunda och somna..men nä tydligen inte! Kanske kan bero på att jag åker hem idag och jag vill inte vakna försent(?) Brukar faktiskt vara så.
Ser verkligen inte framemot hemresan idag pga 1. den ska nu ta 4 timmar 2. Jag vill inte lämna min bror! 3. Jag måste vänta i Kil i typ en timme, och Kil har världens tråkigaste central. 2 spår och inget mer.
Men det bästa av allt med denna hemresan är att jag ska träffa Pontus sen, han möter upp mig sen så åker han med mig hem..mysmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback