Jag vill att du ska förstå...

Ligger just nu i sängen efter att ha sovit i 2 timmar, känns ju helt underbart måste jag säga.. och det beror på att när jag låg och kolla på film igår efter att Pontus hade gått så somnade jag vilket inte var så jätte smart och då sova jag i typ 4 timmar, Vakna upp helt panikslagen visste inte vart jag var osv.. sen kom jag på att jag var väldigt pigg så ah låg och smsa med min sötnos fram till typ kl 5 för då bestämde jag mig för att sova. men oj, sov inte länge för det.

Men vad händer idag då, jo idag ska jag äntligen träffa min underbara Cissi, har säkert inte träffat henne på en månad. Så får se vad vi hittar på,måste iaf till Allum så hoppas att hon kan hänga med dit.

Nu börjar jag känna mig extremt stressig igen och jag vet faktiskt inte varför, men det är nog dels för att jag åker till Sunne och jag känner att det inte finns någon tid för mig att packa för imorgon ska jag hem till Simone för hon ska passa sin lilla kusin och då fråga hon om jag ville vara med och självklart ville jag det. Men sen på kvällen är det fotbollsmatch och den håller säkert på fram till 9 och så ska vi städa efter,kommer vara hemma vid halv 11 kanske. Jag har inte ens beställt biljetten en, skitbra känner jag! Men det löser sig nog tillslut hoppas jag!

Det finns en sak jag har kommit på och det är när det gäller att jag säger postiva saker till folk, då tar ofta dem det osäkra före det säkra, för då sitter dem och säger "menar du verkligen det", eller "är det sant" eller så försöker dem komma på andra saker. Men jag menar, ofta att jag skulle sitta och säga saker jag inte menar det gör jag bara inte, för det är så grymt elakt måste jag säga.
Så kom ihåg: Jag talar alltid sanning! (oftast)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback