Jag vill kunna säga...

Måste bara säga det att jag blir bara mer och mer glad för varje dag som går, vill ni veta varför? Jag säger det ändå. Jo för varje dag som går så får vi sluta tidigare i skolan och det betyder att lovet snart är här, och det ska bli hur skönt som helst måste jag säga.

Men jag måste bara berätta att idag var vi på en sådan grym teater, Topboy heter den och den handlar om våld, fotbollsvåldet. Det var 2 st personen som gjorde denna teater och dem gjorde det på ett sådant bra sätt så man var verkligen inne i den hela tiden. Men det värsta av allt är att dem själva har vart med om detta. Men därför att det ändå positivt att dem går ut med det och ännu bättre att dem gör en teater av det. Fast dem var inte inblandade i fotbollsvåld utan vanligt våld på gatan bland olika firmor. Men dem hade gjorde om det så att det blev till fotbollsvåld. Men det är en teater alla borde se faktiskt, grymt värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback