Jag vill skriva,sjunga,dansa,leva...

Det finns mycket jag vill göra med mitt liv, men det jag känner jag har verkligen ingen lust att planera mitt liv, för det blir aldrig som man har tänkt sig ändå. Jag tycker att man ska leva för dagen.. vara glad! Man vet aldrig när livet kan ta slut, men nu ska man heller inte gå runt och tänka "jag kan dö vilken minut som helst" För då blir livet extremt tråkigt. Men man ska vara "crazy" göra galna saker med sitt liv, inte bara sitta framför datan och bli tjock. Utan ut och rör dig, ut och se dig runt. Finns alltid saker man kan göra. Varje gång jag vaknar på morgonen tänker jag förutom att jag vill sova mer så tänker jag, idag ska det bli en speciell dag, Och det bästa av allt, mina dagar blir ALLTID speciella, jag vet aldrig vad jag möter. Men dem blir bra, spelar ingen roll vad jag gör. Men jag somnar oftast med ett leende på läpparna.

På tal om att byta lite samtalsämne!
Men jag kom på det att det finns folk som inte vågar ta sig ut heller, utan dem vågar helt enkelt inte lämna dörren pga saker som har hänt i deras liv, och varför ska man behöva gå rädd i sitt egna samhälle? VARFÖR undrar jag bara, jag blir gaaleen på sådant, det är fan inte klokt att det ska behöva vara så. Att det finns så sjuka människor som kan förstöra andras liv, det är ju förfan pinsamt. Det enda dem tänker på är sig själva, och varför är dem så idiotiska, jo oftast är det för hur dem själva har blivit fostrade av sina föräldrar. Men säger inte att det alltid är så, men oftast. Jag menar våldtäckter..vem tjänar på det egentligen? INGEN inte ens människa som utför det tjänar på det. Jag undrar egentligen åt vilket håll världens försvinner..inte till det positiva som människor påstår, det blir bara mer och mer skit ju. Är det såhär dem yngre ska behöva växa upp ur.. Dem kommer ju bli helt förvirrade, dem kommer inte veta vad som är rätt eller fel.
Folk i alla åldrar går ju rädda nu för att det ska hända något när dem är påväg hem, det är fan inte rätt! Det är en stor skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback