men det funkar också..

Jaha nu sitter man inne på sin brors rum och inte gör ett skit, fick veta när jag satt på tåget att han skulle iväg till Mariestad och spela match. Det var ju kul nu när man äntligen åker upp. Men aja, att bara vara i Sunne gör mig nöjd. Extremt skönt att vara här faktiskt, blev härligt bemött av Emma(min brors flickvän) Men nu är hon och jobbar, men hoppas att hon kommer sen och gör mig sällskap för min bror kommer jag inte få se ikväll iallafall.

Kan du bara sluta och nämna helt onödiga saker för mig som jag inte ens frågar om, börjar bli riktigt trött på det. Det gör inte mig gladare när du nämner det om du nu tror det, tvärtom..det gör mig förbannad. Lägg av nu!, säg vad du vill med det istället.
Jag vet inte längre.

Bilden:
Tagen uppe i fjällen när min bror och hans klass var ute och fjällvandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback