Osäker,familj.

Tjululu bloggen, hoppas allt är bra med er.. Med mig är det la okej! Dagen idag har la vart rätt okej faktiskt, det bästa på dagen var ju när jag träffa sötnosen Pontus, vi hade grymt trevligt tkr jag. Mycket skratt och prat, det gillas! Vad gjorde vi då? Jo vi satt mest på Kafé Vallgatan och han drack kaffe medans jag bara satt där, jag vet oartigt men var inte direkt sugen på något faktiskt. Får se vad vi gör nästa vecka när vi syns, ngt annat än att fika kanske :) Skolan ja, den är ett helvete nu, asså tkr inte det är roligt längre. Jag orkar inte mer, när jag vaknar upp på morgonen så känner jag inte direkt för att vilja ta mig till skolan, men det kan nog ha med mina föräldrar också, för det är väldigt tröttsamt att inte ha sina föräldrar hemma längre, dom jobbar så otroligt mycket, och när dom väl är hemma vilket inte är mycket så är dem grymt osociala, vet inte vad jag ska göra med dom faktiskt. Men kommer hem ifrån skolan, lagar min egna mat gör läxorna själva, allt sånt. Man tappar humöret för en sådan sak faktiskt. Får la hoppas att det blir bättre, eller jag vill iallafall att det ska bli det.
Men om jag ska vara ärlig så vet inte jag vad jag vill göra med mitt liv längre, innan hade jag mål men får alltid sådana negativa kommentarer om det jag vill göra, men ska allt visa er att jag kommer lyckas!


Kommentarer
Postat av: elllin

men mans ser ju inte vad det står juuee:O

2009-10-02 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback