- !

Godkväll sötnosar, sitter nu här med min kvällsmat och kollar på tv! Förlåt för dålig upptatering, men som jag sa i inlägget innan att jag inte skulle vara hemma denna helgen. och jag måste bara tillägga det att denna helgen har vart kanon.
Fredag: Sov över hos Simone, hade det allmänt trevligt.
Lördag: Sov över hos Kicki, och vi hade det så grymt. Vi flumma och allt sånt, helt underbart var det asså:)
Söndag:Pluggpluggplugg.. Denna vecka som kommer nu kommer vara katastrof, alltså vi har så otroligt mkt i skolan, man blir ledsen när man tänker på hur mkt man har egentligen.. Jag kommer gå under!
Det blev inget långt inlägg, men måste kolla vidare på filmen.
Vi hörs imorgon, ha dt bra.
Puss♥


Bara för att vi snygga!
Lisa,Simone,jag & Kicki.


Mer bilder på facebook & Bilddagboken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback