-

Sitter här på stolen, ensam för mig själv.. tankarna går runt & runt. Jag var så otroligt glad förut, men nu har jag blivit riktigt sur och grinig. & det beror på 2 saker.. dels för skolan, som tar upp all min fritid, tar upp min tid att umgås med min familj, umgås med mina kompisar, tid att bara vara mig själv! Hoppas jag får tillbaka den tiden snart. Men det andra jag är sur på är hur människor kan vara så respektlösa, ena stunden kan dom vara med med helt plötsligt kan dom inte det. Det ändras inte på 2 sek utan att man själv har ändrat på det. Folk som inte kan ta diskutioner eller ngn kritik utan att flippa över och man ska tro att man ska bli ihjäl slagen. Jag förstår mig inte på sånt ibland asså. och jag känner att jag snart somnar, det är inte så jag vill känna kl 6 på kvällen, utan då vill jag iallafall vara pigg. Men nu ska jag nog dra och lägga mig framför tv;n ett slag. Tänkte titta på Wallander-Cellisten och hoppas verkligen att den är bra. Vi hörs senare.
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback