-

Hej gullungar!
Hoppas allt är bra med er nu när ni sitter i skolan och jag är hemma(hehe), med mig är det ganska okej..svullnaden är påväg ner på läppen nu och det är väldigt skönt det faktiskt!
Igår var nog den segaste dagen ever, städa mitt rum och blev inte klar förens idag,helt sjukt! nu får jag hoppas att jag jag håller det rent också. Jag gjorde inte speciellt mycket asså, så fick kicken att jag skulle gå ut och gå så det gjorde jag..vandra runt kviberg! Skönt var det. Idag ska jag nog inte göra så mkt heller, eller jo ska hem till mormor & morfar som bor i Kortedala och äta mat. Man får ju änna ta chansen nu när man är ensam hemma! sen ska jag se om Cissi vill ta en promenad med mig ikväll, och det hoppas jag att hon vill! Hähä!
Nä, men nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Vi hörs senare.
Puss


Innan

Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback