- Äntligen!

Asså jag kan inte vara ngt annat än glad nu asså! Helt otroligt, det är helg..det är sol..det är varmt och jag ska snart åka hem till snyggingen Simone som bor i Torslanda! Kan det bli bättre? Nej, självklart inte!:) Jag har egentligen inte så mkt mer att säga än att jag var så otroligt glad när jag fick träffa mina föräldrar igår. och dom var ju änna inte lite bruna! FUSK! Och dom hade massa presenter med sig hem till mig! skitkul!=)
Men en bild på var det var får ni på söndag då jag kommer berätta om min helg, för kommer inte ha tillgång till en data nu! Så vi hörs på Söndag igen!:) Ha en skön helg för det ska jag ha!
Pussaaar♥



Blev helt kääär i denna killen.. hans röst, hans utseende alltså hela han!
Fyfan, har redan en idol i idol!
Mårten(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback