-Botox v.s Stryk?!

Godmorgon bloggen!
Det blev inget inlägg igår när jag kom hem efter sjukhuset och det var för att jag mådde så otroligt dåligt, hade ju inte ätit sen 4 dagen innan. Sen hade jag ingen stor lust att sätta mig framför datan efter en operation.
Men hur som helst som helst gick operationen väldigt bra, MEN den blev större än väntat faktiskt. Dom skulle inte göra ett stort ingrepp men det blev stort ändå. Och för er som inte vet så var det läppen jag operera (läpp&gomspalt). Och nu ser det ut som om jag har botox eller helt enkelt fått stryk på överläppen. Det ser hemskt ut. Lite tur har jag ju att jag inte måste visa mig idag för det hade jag inte klarat av. Och det blir nog ingen skola för mig på hela veckan. Rätt skönt, men missar ju en del nu!
Det värsta av allt med denna operationen var att jag inte andades själv, alltså efter på uppvaket så hade jag massa slangar överallt kopplade till mig för att jag inte andades själv. Lite läskigt. Men jag lever ju! och det bästa av allt..jag blir snygg(are)!

Bilder
Varning! Känsliga tittare bör ej titta!



(Direkt efter Operationen!)

(Dagen efter!)

(Patientarmband!)

(Nål och dropp!)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej, du hoppas allt ordnar sig! tänkte på dig hela dagen!

Kram

2009-09-02 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback