-Bråk!

Hejsan hoppsan göllngar!
Nu ska ni får höra en sak som hände i skolan.. Det blev bråk! Mellan 4 tjejer, skit omoget. Alltså det var 4 st ifrån min Historia grupp och det handla tydligen om att en av dom hade kallat en annan för "negerfitta" och då blev det värsta tjafset som bröt ut i bråk. Så Historia lektionen gick åt helvete. Men vadfan, sånt får man inte vara med om så ofta så det spela ingen roll. Hehe! Dagen annars har vart riktigt seg,har inte mått så jätte bra..men det har gått! Och imon är det skolfoto, helvete säger jag bara! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller nöt sånt. PANIK! Men blir säkert snygg ändå, som alltid! HAHA! Ikväll blir det nog bara slapp faktiskt, får se om jag orkar ta mig ut. Men har läxa att göra också, inte kul! Men nu ska jag ta och duscha, efter en timme på gymmet blir man svettig! Men skriver senare!
Puss♥




Jag och Meela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback