-Dum i huvudet?!

Godkväll goingar!
Nu ska ni får höra vad som hände mig imorse, eller vad det imorse? Jo det var det.. det var så att jag hade ställt kl på 06.15 för att jag trodde att vi börja halv 9. Men självklart var det ju inte så, utan vi börja 10.40. Snacka om att man bli lite sur,(kom på att jag skrev detta imorse också)Men men, kom till skolan och det enda som har hänt med min klass är att vi har fått skäll hela dagen. Så man är ju inte så jätte munter nu. Skolfoto idag också, vill VERKLIGEN inte veta hur det blev, och fotografen var SÄMST! Men det har iallafall hänt en bra sak idag och det är att jag hjälpte min moster på hennes fotbollsträning(Ifk Göteborg, f-00-01!) Skitkul! Och nu ska jag fortsätta att kolla på idol, finns en del bra!
Skriver senare.
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback