-En dag till!

Yttliggare en dag till hemma, jag vet inte exakt när jag får börja gå till skolan. Vill ju helst inte dit nu när min läpp är så svullen. Och infektionsrisken är ju extremt stor, spec när man är i skolan. Men på ett sätt vill jag till skolan, för det är sjukt tråkigt att bara sitta här hemma. Alla andra är ju i skolan..finns inget man kan göra. Och nu har mina föräldrar åkt bort och kommer inte hem förens om 8 dagar, visst det är gött att vara ensam hemma. Men inte på kvällarna..Det är så sjukt jobbigt speciellt när man är så mörkrädd som jag är (pinsamt). Men vad ska jag göra liksom. Får försöka få hit lite natt besök. Har redan en som har erbjudit säg, och vem det är säger jag inte(hehe). 
Men nu ska jag ta och städa mitt otroligt stökiga rum! Hörs senare
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback