-Fyfan!

Godmorgon!
Kl är nu 07.41 då jag egentligen skulle ta bussen, men så kolla jag på schemat och då stod det att psykologin början den 24 November..Snacka om att jag dampa sönder på mig själv, kollar man inte sånt ordentligt innan. Asså fyfan. Och det värsta är att nästa lektion börjar inte förens vid 10.40 alltså ska jag ta bussen som går 10! Vad fan ska jag göra nu? Kan ju inte direkt sova för nu har jag kläder och smink på mig. åh jag blir så trött på mig själv ibland asså. Och jag som var så otroligt trött och ville sova mer. Suck! Men men, idag är det klassfoto också, ett helvete med att välja kläder. Men det gick!
Nä, men nu ska jag ta och kolla på tv och kanske försöka sova! Ha en underbar dag!
Puss♥

Flum bilder kl halv 8 på morran!


Tummen ner för denna morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback