-Höstdeprission!?

Jag vet inte vad det är som börjar hända med mig, men allt verkar bara gå emot mig. Och då menar jag verkligen allt. Vill inte gå till skolan längre, hade en tanke på att hoppa av. Men nej det får jag inte göra, absolut inte! Men allt annat, jag mår dåligt varje dag, alltså både psykiskt och fysiskt, jag förstår inte vad problemet är.
Men detta är grymt jobbigt som ni kanske förstår! Jag har en väldigt stor press på mig i skolan, för ALLA ämnen vi har nu avslutas till våren sen kan man inte lyckas höja sig i dom och detta gör mig väldigt orolig.
Jag ska hinna med skolan,hinna träna på gymmet minst 3 dagar i veckan, jag ska hinna umgås med kompisar, jag ska hinna med att umgås med familjen. Jag ska helt enkelt hinna vara jag! Men hur fan ska jag lyckas, visst jag har gjort upp en planering. Men den ser helt uppbokad ut. Jag mår bara dåligt så fort jag tänker på den. och det är inte direkt positivt 3:e veckan i skolan, eller? och det värsta av allt..Jag kommer få en mobil räkning som ligger på ca 2000 kr och det är fan inte bra! + att jag måste köpa en extern hårddisk till data för den måste jag lämna in. -Jag ska försöka vara den glada positiva flickan som jag oftast brukar vara, men kommer det ngn dag som jag inte är på humör så måste ni respektera det och bara låta mig vara! Men jag ska klara detta, det är bara så! Men jag behöver mina vänners stöttning, familjens!
Men nu gäller det, jag ska göra denna hösten till en bra höst även om jag kommer stöta på problem! Men det ska bli bra.
Jag ska verkligen göra allt, jag ska LYCKAS!


Mamma,pappa & Viktor känn er saknade!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback