- Just det!

"Allt har en början men även ett slut"
Jag känner att bara måste skriva några rader..om mina underbara vänner!
Hur mkt ni egentligen betyder, hur älskade ni är! Visst, jag använder inte ordet "jag älskar dig" till ngn av mina vänner, men man kan la fortfarande tycka om sina vänner ändå! Det är ett väldigt stark ord. Jag vill helst inte missbruka det ordet. Men seriöst, jag måste ha dom bästa vännerna man kan ha, det finns inga som är bättre,finare.. allt sånt. Ni är BÄST! Ni finns alltid där när man behöver ngn och pratat med, man kan alltid ringa,smsa allt sånt! Ni finns i alla väder. Visst jag är inte den som vill prata med er när jag har problem, för jag vill helst inte att ni ska gå runt med mina problem, jag sitter hellre och lyssnar på er.
Jag vill att ni ska må så bra som möjligt, för det är med er som jag mår som bäst! Det är NI som gör min dag.
Jag skulle kunna sitta här i en evighet och bara skriva om hur jävla underbara ni är. Jag tänker inte heller sitta och rabbla upp en massa namn. Utan dom som vet att dom är mina vänner, trogna vänner ska ta åt sig av detta!




Tack, ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback