- Kallt!

Ännu en kväll som man sitter med läxor och inlämningar.. och det är fortfarande inte kul att sitta såhär varje kväll och jag fattar inte ens varför jag gör det. Men självklart är det för att jag vill ha bra betyg, men ska jag behöva sitta inne typ 6 timmar varje dag för att få det betyget jag vill ha? Jag tror inte det, det är banneme inte rättvist! Det är katastrof, jävla skit! Man blir ledsen för att man inte kan göra det man VILL göra..! ska jag behöva vänta till varje helg innan jag får träffa mina kompisar. Men aja, nog om det. Idag så var jag ju i skolan, helt okej. Sen efter så träffa jag Marcus och Jens( Dom går på min skola) Trevligt var det! Vi gjorde inte så mkt, typ gick runt och prata.. var tvungen att dra hem efter en stund pga pluggandet.
Men nu är det bara 2 skoldagar kvar, sen är det faktiskt helg vilket ska bli helt underbart, för helgerna är ändå helt perfekta! med mina UNDERBARA vänner! Och vet ni vad, det börjar ju bli riktig höst nu, för nu börjar det bli riktigt kallt på morgonen och nu på kvällen ska vi ju inte prata om! helt otroligt ju, hehe.
Men nu ska jag faktiskt ta ngt och äta för snart börjar efterlyst, favorit programmet vettja.
Så ha en bra kväll av det som finns kvar av den så hörs vi igen.
Pusselipuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback