- Konstig känsla...

Städningen idag gick la hyfsat bra alltså, kunde fått bättre resultat faktiskt. Men så går det när man har världens huvudvärk. Men bestämde mig för att ta en promenad med min sköna Cissi för hon fråga mig men så var jag tveksam om jag orka men självklart, känns ju som om det var hundra år sedan jag träffa henne. Men så blir det när man har mycket i skolan! Men vi hade det iallafall väldigt trevligt, och tack för lånet av mobilen gumman!
För som sagt, kan inte svara på sms eller ringa längre, utan vill ni ngt så får ni faktiskt ringa.. Jag är inte farlig!
Nej men, får inte nytt förens nästa månad vilket stör sönder mig! Men men, får faktiskt ta och skärpa mig när det gäller mobilen!


Lyssna & njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback