-Längden?

Fick en fråga precis där det var en person som fråga "Hur är det att vara kort?" Jag menar..vem sjutton ställer en sådan fråga? seriöst..Vad är skillnaden på att vara Lång & kort? Kan ngn svara på det?
Och för det andra.. jag kan inte hjälpa att jag är liten, hade jag kunnat göra ngt åt det, självklart hade jag gjort det, men nu kan jag inte det. Acceptera läget eller stick!? För nu börjar jag bli riktigt trött på att folk går på mig angående min längd. Jag kan inte göra ngt åt det så det är bara att sluta kolla snett eller fråga sådana dumma frågor, jag blir inte längre för det! Det är ingen som tjänar på det, inte ens personen som ställer frågan eller kollar snett. Ta vara på ditt liv istället för att bry dig om andras, eller hur andra ser ut. Dom mår bättre av det.. Jag kan sitta och skriva flera sidor om detta men det ska jag inte behöva, för jag tycker ändå att människor borde ha ngt vett i skalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback