-Lördag!

Äntligen har jag iallafall skrivit några sidor på datan.. som ni kanske inte vet så har jag ett extremt stort arbete i skolan, och det handlar om förskola,skola och fritidshem. Det är la ganska intressesant, men dom kunde lagt upp arbetetet på ett bättre sätt, tycker iallafall jag! För idag har jag ända sen jag kom hem bara suttit med det jävla arbetet. Och det är inte den enda läxan jag har, utan jag har en massa annat att göra också!:) Men vadfan, vad gör man inte för skolan? Right? bra betyg= ett måste. Och jag måste hinna träna ngt också, måste ju hålla mitt mål. Men skolan går la före allt och alla tydligen.
Men jag har ngt att se framemot denna veckan iallafall, för på Lördag kommer det hända en otroligt rolig sak, jag ska göra lite saker..och jag ska få träffa en väldigt speciell person vilket kommer bli helt JÄVLA underbart! Men mer om det får ni veta senare i veckan?
Nyfikna..? Ni får allt ta och vänta några dagar till innan ni får veta! men nu ska jag fortsätta med mina underbara läxor! Skriver senare!
Puss♥



Hanna är trött och sliten...men jävligt glad ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback