-Paaain!

Nu har jag precis gjort klart allt som jag skulle idag, förutom att städa mitt rum.. det ser ut som tredje världskriget har slagit ut. Men jag tar det imorgon, orkar verkligen inte det nu.
Sitter här framför datan med världens värk i magen, och nej det är inte mensvärk utan jag vet inte vad det är, men ont gör det iallafall. Men det är skitsamma. Idag har min dag vart helt upp & ner, vette fan vad som har vart problem men jag har bara fått stora anfall på allt och alla idag och jag beklagar verkligen mina utbrott idag.
Men annars har dagen vart rätt chill, förutom att man gick till 4. Inte direkt jätte kul. Men vadfan, livet är underbart ändå! Jag ler! hehe





Outfit för idag.
Leggins-Ginatricot
Tunika-Lindex
Skinnjacka-Ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback