- Regn!

Visste ni? Det blev ingen skola för min del idag heller..vilket är grymt segt! För alla andra är ju i skolan och jag är hemma vilket betyder att jag inte har ngt att göra. Men jag väntar på att Cissi ska ringa fast det lär ju dröja ett tag för hon har ju inte ens slutat skolan. Men iallafall det är bra att man har ngt att vänta på, för som sagt "väntar man på ngt gött väntar man aldrig för länge" och vad ska jag och Cissi göra.. Jo vi ska eventuellt åka in till Liseberg och kolla på..Maia Hirasawa och jag tkr inte att hon är något speciellt men vad fan, det kan bli en rolig grej liksom. Men det roligaste av allt är att jag har bara vart på liseberg i år för att kolla på olika evenemang men jag har inte vart där för att åka. Men det är inget jag går under för! Men detta kan nog bli en rolig grej, ha ngt att skratta åt menar jag! hähä! Men det regnar så vi får se hur det blir ikväll.
 Jag sitter också och väntar på att min farmor ska komma hit, och jag vet inte varför hon ska komma hit. Liksom enda sen mina föräldrar åkte till Spanien(onsdags) så har alla mina släktingar vart på mig(menar jag mormor,morfar,farmor o.s.v) Och det börjar bli extremt jobbigt. Asså vadfan jag har vart hemma själv innan, jag behöver inte all uppvaktning dom ger mig. Jag tkr bara det är irreterande.
nä, nu ska jag dra och duscha. Vi hörs senare!
Pusselipuss♥



Ett exempel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback