- Robin Söder!

Godkväll mina godingar!
Jag hoppas verkligen allt är bra med er, med mig är verkligen allt bra idag och då menar jag verkligen allt! För det var ju idag jag skulle träffa den hemliga personen! och det var ju Robin Söder såklart! Ni anar inte hur jävla grymt det var..när jag såg honom, jag blev gö nervös. Helt otroligt! Han är bara för snygg. Ni kanske inte tkr det, men jag tkr verkligen det och så kommer det alltid att vara. Som sagt det var ju kamratgårdsdagen idag och det menas med att typ man kan åka till kamratgården(vid delsjön) och träffa ifk göteborg spelarna och få autografer och ha skoj! Men jag åkte dit för att jag skulle döma match, f-01! Alltså min kusin! Det gick väldigt bra faktiskt! Men jag åkte ju dit också för spelarnas och Söders skull! Sedan mötte jag upp mina sköna Simone i stan och vi köpte presenter till Johanna & Lisa! Sen åkte vi hem till henne i Torslanda och hade det allmänt trevligt, gick ut med hennes kusin Anton också(2 år) Så har min dag sett ut, och nu ska jag faktiskt ta och sova för jag ska nämligen upp tidigt imon för att jag ska plugga, wihooo! Men godnatt & Sov gött!
Puss♥
 



Farsan & Söder!


(Kan man bli lyckligare? NEJ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback