- Skönt!

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag här för mig själv, hela huset är tomt. Cissi lämna mig precis, suck på henne! Skoja, nej men det är ju inte kul att vara ensam hemma. Speciellt inte när man är så mörkrädd som jag är! Men men, klara förra natten så ska nog klara denna också! Men vad har jag gjort idag, jo jag åkte ju upp till min mormor och morfar som bor i Kortedala och fick middag där, skit gött! Det blev ängamat och för er som inte vet vad det är så är det en typ form av soppa! När jag kom hem så kom Cissi på besök, och vi cpa loss. Alltså, nej haha! Ställde mig och laga pannkakor mitt i allt också! Iallafall hade sjukt kul!
Imon blir det liseberg också, vi ska på...hm minns inte vad hon heter ens. Lyckat! men det blir säkert bra.
Nu ska jag nog ta och sätta på en film. Vi hörs senare eller imorgon!
Puss♥




Ta inget Seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback