- Sm guld?

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan, det har faktiskt vart en ganska lugn dag, förutom att jag har fått mina småryck.. alltså det menas med att jag har vart extremt högljud. Jag har haft väldigt mycket energi helt enkelt!
Men det är nog bara för att jag är så JÄVLA glad, om jag får uttrycka mig så. och detta beror helt enkelt på att jag har blivit klar med min inlämning som jag satt med hela förra veckan, så nu är den inskickad. Sen det bästa av allt, blåvitt vann igår och är nu serieledare igen, vilket känns grymt bra. Nu måste man hoppas på att örgryte vinner över AIK idag för annars går AIK om oss igen vilket inte är bra. För gnaget ska inte får vinna iår, fast det kommer dem iförsig inte göra. Men iallafall.. & vad händer idag, jo idag ska jag faktiskt plugga, duktig som jag är. och det är matte som står på tur (matteprov imon) Jag känner att jag börjar ta skolan väldigt seriöst nu, på ett sätt är det bra. Men får ingen tid till annat när jag sitter med skolsaker hela tiden. Men det måste göras och självklart gör jag det då! Vad har jag mer att säga.. ah livet är väldigt bra annars också, jag mår jätte bra fast jag kanske inte visar det när jag skriver. Egentligen är jag förjävla glad ska ni veta, och jag har ingen riktig anledning till varför, men vad fan.. hellre glad än sur, eller?! Men hörreni, nu ska jag ta och laga till mat sen blir det till att plugga. Men tar och skriver senare.



(rökbengaler, som hammarby hade mig sig..alltså supportrarna.
För jävla onördigt asså!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback