-Smsberoende?

Nu var jag här igen, vilket jag tkr är väldigt kul, för jag gillar att skriva i bloggen och jag vet att ni älskar att läsa den! Skola idag då, vilket är lika segt som vanligt. Men jag klarar mig! Men ork att jag ska sitta och prata om vad jag har gjort idag, varje ggn jag skriver. Men jag tror att jag har blivit smsberoende, och nu är jag seriös! Jag menar på mindre än 30 dagar och jag skickat över 5000 sms, vilket inte är bra. Och det var värre förra månaden. Vad är det som händer seriöst! Detta är verkligen inte bra, visst jag vill prata med mina kompisar, men inte fan ska det gå över gränsen. Nu måste jag ta tag i detta och skärpa mig. That's it! Jag måste lugna ner mig med mobilen, för detta är inte okej, det är bara inte det. Nu blire inga onördiga sms utan nu svarar jag på sånt som är viktigt.

& är det så att jag inte svarar på smset så är det inte för att jag inte vill eller så, utan det är för att jag antagligen inte tkr att det är viktigt eller att jag inte har pengar kvar då(har nämligen saldotak nu  500kr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback