-Tar nästan livet av mig...!

Godkväll bloggen..!
klockan är nu snart 9 och nu först kan jag göra vad jag vill på datan pga den jävla skolan och allt pluggande. Ni anar inte hur mkt vi har i skolan, och jag menar då har vi mkt. Och liksom dom ger oss nya jävla läxor fast vi har fullt upp. Jag orkar snart inte mer. Jag vill inte behöva sitta inne varje dag efter skolan pga skolan. Det är inte så det ska vara, det får inte vara så. Det är inte rätt mot oss ungdomar.
Övrigt idag så har jag har mamma vart på Allum, vilket var gö mysigt. Och det bästa av allt..vi gick dit också! Hur duktiga som helst. Och jag fick med mig en del hem också vilket gjorde mitt humör en aning bättre. Men vad fan, det är la bara att bita ihop och se glad ut.. Eller? det är inte så enkelt, man måste vilja se glad ut också, man måste vilja må bra. Man måste må bra för att kunna se glad ut, visst än så länge mår jag bra, men skolan tar nästan livet av mig. Det är inte kul längre. Jag vill ha lite fritid också.
Men nu är det bara 3 dagar kvar, längtar!
och nu ska duktiga hanna plugga vidare, vi hörs!
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback