-Vackert!

Sitter här nu framför tv:n, kollar på efterlyst! Mitt Favorit program efter Sjukhuset då! Tycker mer om program där det händer saker, och där det finns en handling. Vad brukar ni kolla på?
På tal om ingeting, asså ni anar inte hur mkt jag saknar sommaren, den dära sommaren 2009, den dära sommaren som var perfekt! Nu börjar det bli höst, vilket betyder kallt..dystert..blött och allt vad som händer när det blir höst! Men bara för det så måste man hålla humöret upp, så är det bara! Vill inte gå in i en deprission igen, det orkar jag bara inte med. Men tänk, en varm sommardag, eller en grillkväll vid solnedgången med en massa folk..Fyfan vad underbart det är! Jag är desperat!(L)
Men ska göra sommaren 2010 ännu bättre, lust att vara med och göra den bra. Jo men visst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback