Höst!

Nu, asså jag menar verkligen NU börjar det bli höst, det är ruskigt kallt under hela dagen vilken betyder att man måste börja använda jacka. Känns faktiskt väldigt tidigt att göra det. Men måste man så måste man. Imon efter skolan ska jag, Simone & kicki in till stan iallafall och då ska jag köpa min underbara everest jacka. Har en som jag hade förra året(som jag ska använda iår också) men måste ha något jag kan variera med. Visst låter det bra? Klart det gör, måste ju änna spendera pengar när man har det liksom. Och det bästa av allt som har med jackan och göra, jag kan handla på barnavdelningen.. det är inte många som kan det när dom är 17 år. Ibland är det grymt att vara liten faktiskt.





                                                             
Dagens:
Benvärmare: HM?
Leggins:Gina
Tunika: Cubus
jacka: Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback