Misstag?

Det jag gjorde denna natten kanske var ett stort misstag,kanske var åt helvetes fel av mig att bara ens göra något sånt. Nu känner jag bara att jag vill gråta för att jag gjorde som jag gjorde, är rädd att få känslor för något jag egentligen inte kan få. Vill inte vara med om en sådan sak igen, orkar inte det. Men sen vet jag inte hur jag ska prata med dig, för när vi väl är med varandra så är du så glad, men annars är det väldigt dryga svar man får ifrån dig. Du sitter och säger face to face att jag har den perfekta kroppen/ansiktet allt. Men det är inte bevisat, man kan inte tro på sådant längre. Men håll dig till dina ord och lek inte, utan tala om då vad du egentligen vill.



"Den natten då du låg och höll om mig var något jag har saknat och det fick mig att börja tro på ordet kärlek"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback