Vänskap?

Jag vet inte riktigt vad det är som händer mellan oss, men på något sätt känns det som om vi börjar glida isär.. Vi umgås knappt längre, vi pratar knappt inte heller för den delen. Jag vill inte att det ska bli såhär, jag mår verkligen inte bra av det.. Men det är ju bara jag som frågar om vi ska göra ngt, det är inte rätt att det ska vara så. Jag vet inte riktigt vad du vill heller, men du har bara en sak i tankarna, och det är inget som har funnits hos dig hela livet utan det är ngt som har kommit under det senaste året. Varför prioriterar du så som du gör? Visst jag är mycket med annat folk, men jag planerar iallafall så att du kan komma in i min planering, jag planerar att jag vill vara med dig. Men seriöst, vi har haft så jävla skoj tillsammans, varför bli såhär nu, gumman jag vill inte det.. Jag vill vara din vän, jag är din vän.. Men det känns inte som det längre. Vänner håller inte på såhär, dem ställer upp för varandra. Vänner finns för varandra. Känner vi ens varandra? känns inte som det...

Men bara så du vet, jag kommer alltid att finnas för dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback