Det finns fan inget värre nu..

Från att ha varit en sur liten flicka idag till att ha blivit på lite bättre humör, och det som gjorde mig på humör är faktiskt EFTERLYST! Det är nu tillbaka och går varje onsdag, asså mitt favvoprogram faktiskt. Jo många tycker att jag är skittöntig som tittar på det. Men jag tycker att det är så intressant faktiskt. Så kl 21.00 ikväll sitter jag spikad framför tv:n Mums!

Men nu ska jag faktiskt fortsätta att plugga, har nämligen jävligt mycket att göra nu

♣ Engelska redovisning ( Imorgon)
♣ Redovisning, arbete funktionshinder ( tisdag)
♣ Historia inlämning (torsdag)
♣Psykologi prov (torsdag)
♣Svenska prov ( Torsdag)


Detta kommer ta på mina krafter så otroligt mycket, man har bara lust att försvinna just nu. Det finns inget som ger mig krafter till att orka. Eller jo, min Pojkvän men han får jag inte träffa förens nästa vecka ändå. Kommer bli 2 HELVETES veckor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback