En glad hanna ;)

Måste bara börja och säga att jag är extremt stolt över min pojkvän som fick sitt körkort idag, Grattis Älskling!:)


Jag är så extremt överglad nu så det finns ju inte, asså sitter bara här och ler åt ingeting typ och jag fattar inte riktigt varför det är så om jag får vara ärlig. Men kommer nog på snart varför det är så, eller varför jag är glad menar jag.
Jag har vart väldigt snurrig idag måste jag säga, först när jag var på Ica så skulle jag hämta ut paketet fast jag hade köpt saker också fast dem sket jag i efter att jag hade betalat dem så killen som satt i kassa fick komma ut med dem. Sen när jag kom på att ketchupen var slut så skulle jag öppna en ny och då gjorde jag det, men jag tog aldrig ketchup på mackan som jag skulle ha utan ställde in den i kylskåpet igen? Är man trött då eller vad är man egentligen?







Smile bby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback