Engelska.

Godmorgon alla läsare! Sitter just nu i datasalen och har Engelska, men det finns la inte direkt så mycket att göra faktiskt. Gillar min englärare för hon är verkligen borta, hon är lat men ändå så jävla snäll! Hade väldigt många konflikter med henne i höstas men det har faktiskt lugnat sig nu om jag får vara ärlig! Mitt temprament har lugnat sig! Snart bamba vilket jag längtar till för jag är väldigt hungrig faktiskt. Slutar halv 5 idag tyvär segt men det får man la ta sedan träning ikv med mami! See you later, kiss

Varje dag som kommer då man vaknar upp så funderar man ALLTID på vad som kommer att ske den dagen. Även om det känns fel att gå upp så gör man det ändå & det leder alltid till något negativt.


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D kul att du gillar bloggen!

2010-02-09 @ 12:42:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha såg att ni oxå har gittan..hon är helt störd men hel skön :) haha man lär sig inget nytt av henne..men hon vill bara hjälpa alla så alla klarar sig :)

haha hälsa henne om hon kommer ihåg

;)

2010-02-10 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback