Jag är bara för bra ;)

Harrejösses vad trött jag är nu, asså ni anar nog inte hur trött jag är och allt detta beror nog på en lång dag i skolan ( halv9 till halv5) och hemma nu ifrån en timmes pass med Indoorwalking. Asså då får man säga att man är trött, för detta passet var verkligen inte roligt. Fyfan vad jobbigt. Men det känns så jävla bra efter för då vet man att det blir ett bra resultat. Blir man snygg så blir man, eller just det är man snygg så är man;)

Men nu ska jag plugga vidare tänkte jag, för har ett historia arbete som ska in imorgon för annars får jag inte sovmorgon på torsdag och vem gör inte allt för att få börja typ 12 på Torsdag? Fast har två prov då också och det blir seriöst inte kul.. två prov på raken.


Kan inte ladda upp några bilder för blogg.se laggar lite märker jag. Men senare kanske! Kiss and hugs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Naaaw tack fina du ♥

2010-02-09 @ 22:38:11
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback