Jag blir så J***a trött.

Seriöst ni människor? har ni inget bättre liv för er eller vad är erat problem? Snacka skit och skapa rykten hur som helst. & ni som ska vara så tuffa framför dataskärmen. Det är där ni kan sitta och säga erat skit men sedan när man möter er så håller ni käften och snackar skit bakom ryggen på mig. Vem är det egentligen som ska växa upp om jag får fråga.
Det här med respekt och skit, snacka om att det är en enda storskandal, eller vad ska man säga. Att man ens ska behöva accpetera denna skiten. Nej det tycker jag faktiskt inte att man ska behöva. Men det är exakt det man måste för att Sveriges människor har blivit så jävla tragiska om jag får säga sanningen. Jag är inte perfekt, men jag sitter inte och babblar en massa skit till ngn och sedan håller käft när jag möter den. Att falla för grupp tryck och jag vet inte vad.

Men det värsta jag vet är att man ena stunden sitter och snackar skit om personen men sedan är med personen, hallå eller! Vad blir det för nyttigt av det egentligen, spela en falsk människa eller vadå?
Men det är exakt så tjejer spelar sitt spel för att "passa" in, kör sitt falska jag medans man är ngn annan hemma ALLT För att vara en av dem coola eller varför gör ni på det sättet? Så jädrans fjantigt att göra det, man blir inte en bättre människa av det utan man får bara sämre rykten om sig själv. Skitsnackskitsnackskitsnack.

Välkommen till 2010 eller vad ska man säga? Välkommen till skitsnacket, enda sättet att få kompisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback