Jag vet ingeting.

Nej exakt, jag vet faktiskt ingeting just nu jag orkar heller inte tänka mer. Jag är helt tom på ord och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Just nu Behöver jag min Pojkvän, men det känns så jävla värdelöst att jag inte får vara med honom. Jag behöver dig!

Jag lyckas inte komma upp till glatt humör, ingeting funkar! Fast var Hos min käraste mormor & morfar efter skolan idag och hälsa på dem och det var faktiskt väldigt trevligt och mysigt. Har nämligen inte träffat dem sen julafton. Sen var det dags för polisförhör och det var la okej, men det är ju nu allting börjar! Och det finns ingen människa, seriöst ingen människa som orkar bry sig eller vet vad den snackar om förutom min pappa känns det som. "det blir bra" är det man får höra.

& Skolan tar livet av mig just nu, en sak av hundra femtio saker är avklarade.. hur ska jag orka egentligen, jag bara undrar?  Och jag har rätt att tycka synd om mig själv ibland, det är inte ofta jag gör det men nu är det fan dags för det!




Känslosamma Hanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback