Linne & Wallander.

Efter denna konstiga kväll så kände jag att jag skulle ta och pigga upp mig lite, och då köpte jag faktiskt ett väldigt sött linne ifrån bubbelroom. Så nu längtar jag tills jag får det. Kan man gör impulsköp så kan man ;)
Tänkte även köpa min efterlängtade bikini denna veckan, dags att göra det så att man iallafall kan få lita sommarkänsla, nej men det är mest för att den inte ska ta slut.




Men nu blir det faktiskt att checka på Wallander(älska) Det är en av mina favorit serier(filmer) Älskar verkligen Svenska krimfilmer. Men det vet jag faktiskt inte varför jag har fått det intresset för dem, men jag tycker bara att dem är bra, nog om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback