Skolan & Shopping ;)

Prata precis med min advokat och allting gick jätte bra, men vill inte riktigt gå in på vad det är som har hänt förens allt har ordnat sig! Men just nu är det väldigt lugnt.
Gick tidigare ifrån skolan idag, men börja vid 12 och gick därifrån 12.30 och det var för att vi hade svenska prov och så blev jag klar, men skulle egentligen haft psykologiprov efter det också men i och med att jag inte hade pluggat tillräckligt och jag mådde dåligt så åkte jag hem, hihi!

Fast stanna till vid stan innan jag åkte hem för skulle köpa ett par leggins, men det blev lite mer än det :) Och så fick jag sms att min tunika hade kommit ifrån Bubbelroom så stanna till vid ica och hämta ut den också. Glad;)



Gråa leggins-Vero moda
grå/beigh tunika- lindex
Svart Tunika- Bubbelroom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback