Slappis..

Jag orkar seriöst inte plugga mera, men det är just det jag måste göra..tyvär! Men vad gör man egentligen inte för att få bra betyg om jag får fråga? Jo exakt man pluggar. Skulle egentligen till Allum idag också men vi har ingen bil hemma nu för pappa kommer inte hem förens vid 9. Så irreterande fan! Allt är så irreterande just nu känner jag. Men jag får nog ta och plugga vidare nu tror jag, tyvär. Sova och äta lite också kanske.

Allt jag vill är att få vara med dig, men dig hör jag knappt av. Kärlek är det finaste som finns, men det kan även vara det jobbigt, ledsamt, elakt, det kan vara allt! Och ändå är man så jävla kär i bara kärleken. Men i även sin pojkvän(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback