Spårlöst borta.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6577998.ab



Hitta den hemska artikeln nu när jag lästa Aftonbladet!

"Varje år förblir 25-35 personer försvunna och sammanlagt är 1096 svenskar fortfarande spårlöst borta" Jag tycker verkligen att detta är hemskt. Tänk deras föräldrar som inte vet vad deras barn är. Att behöva gå runt med den känslan varje dag. Vakna upp på morgonen och fundera på om ens barn skulle komma hem idag. Eller veta att ens barn är död men man får inte hem kroppen för att man inte hittar den. Hur kul är det att inte ens få begrava sitt barn.(misstolka inte meningen) Menar att man hellre vill begrava sitt döda barn än att begrava ngt som egentligen finns långt ute i skogen kanske. Eller folk som kanske sitter inlåsta ngnstan och inte blir utsläppta, folk som blivit bortförda. Kanske till och med någon som tvingats flytta utomlands och bytt identitet. Men jag tror att dem flesta av dessa människor (1096 människor) är döda idag. Sorgligt, men sant!
Den senaste spårlösta människan. David, 18 år som försvann efter en fest? Liksom vart fan har han tagit vägen om jag får undra? Man försvinner inte bara hur som helst. Men jag tror det att han kanske vart så full sedan gått ut och frysit ihjäl, men då måste man ha hittat honom tycker jag då. Mördad kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback